Dessange Douce Argile

Deze shampoo laat mijn haar zijdezacht voelen na de wasbeurt, en verzwaart het haar niet. Na de derde wasbeurt voelde ik het verschil aan mijn hoofdhuid en haar.
Ik heb een snel vet wordende hoofdhuid, waardoor mijn lange haar ook snel vettig aanvoelt.
De shampoo werkt bij mij als 2 in 1, shampoo met conditioner. Na het uitspoelen van deze shampoo voelt het meteen zacht aan.
Het werkt echt geweldig goed voor mijn vettige haar, zonder dat ik er heel veel van nodig heb per wasbeurt.
Wel moet ik nog steeds om de 2 dagen mijn haar wassen, dit verandert niet.
Ik merk ook op dat de shampoo minder schuimt dan andere shampoo's, dit is wel even wennen.

Douce Argile Shampoo - Vette haarwortels, droge punten - Shampoo ...

PS: Hoe minder een shampoo schuimt hoe doeltreffender hij werkt, dat is wat de CEO van een shampoo fabriek mij eens vertelde!

De shampoo is onder andere te verkrijgen in de Di.

Comments